13. april 2010

en overskrift

Oh lordy lord, tuller du med meg?! Nå snør det ute! aaargh, se på det her da.

Nordland: Nordvestlig frisk bris 10 m/s, i kveld dreiende sørvestlig. Regnbyger, over 200-500 m snøbyger, lavest snøgrense i nord. Fra natt til onsdag sørvestlig periodevis liten kuling 12 langs kysten. Regn, over 400-600 m snø. Lokalt store nedbørmengder.

Jeg legger meg ned å griner.


Sånn.

In other news...

Har prøvd å stekt en pizza i en time nå. Jeg hater ovnen vår. Vanligvis ville jeg ha smurt meg godt inn med tålmodighet og sett på family guy mens jeg venta eller noe, men i dag så går det bare ikke. Helvetteeeeeees. Apropos family guy..



I dag hadde jeg fri. Jeg sov til klokka tre. Skulle egentlig stå opp tolv, for da var jeg våken. Men siden dagene går så inni faens tregt, nesten like tregt som ovnen vår, så tenkte jeg at om jeg sov til tre så trengte jeg bare å kjede meg halve dagen. Smart.

I sted så ringte Andreas meg og fortalte at han var i telenor arena og venta på Metallica. Av og til, eller egentlig ganske ofte, så lurer jeg på hva jeg har gjort galt i mitt tidligere liv. Noe grusomt må det ha vært i allefall.

Også har nettby fått nytt design, faktisk litt kult.

Eeeeeeeh, disse dagene er så evig buzz killington. Jeg vil,som alle andre,ha sommer og ferie.

Har dere forresten hørt den nye spotify-reklamen der han hyttemannen prater? Er jo enda verre enn chand-reklamen.

ÅÅÅÅÅÅ, hvis den pizzaen ikke blir stekt snart så vet jeg ikke hva jeg finner på.

Her får dere en stykk oppgitt Line. Værsegod.

2 kommentarer: