5. april 2010

åheeeei

Jadda. Påsken min var fanstastisk selv om den ikke inneholdt så mange påske-relaterte.. ting. Jeg har ikke spist et eneste påskeegg i lilla kartong, men det gjør ikke så mye fordi når jeg tenker over det så er det jo ikke så godt egentlig. Jeg har derimot drukket masse PÆREBRUS som er ti millioner ganger bedre! Bare så synd det ikke er å få tak i her oppe i ødeland. Må huske å ta med masse flasker neste gang som jeg kan putte i bagen.

Og nå skal dere høre. Kvelden før jeg reiste nedover mens jeg stod å pakka, så oppdaget jeg at jeg hadde klart å glemme den desidert viktigste delen; batteriet til kameraet. fffffffffuuuuuu. Jeg lover at jeg var nedbrutt, og jeg gikk gjennom hele facebook bataljonen for å finne en potensiell kanditat som kunne låne meg batteri/kamera. Til min stooore skuffelse så det dårlig ut. Poenget i historien; jeg fikk tatt tre bilder, og det med mitt supre mobilkamera. æsj også.

Og ja! Jeg har utviklet et sterkt hat-forhold til norwegian. Jeg måtte sitte og vente på flyplassen i FEM timer fordi flyet mitt var forsinka. Tenk, FEM timer. Litt bra at jeg var tre meter unna disse kjekke karene da.



Som egentlig ikke var så veldig kjekke likevel..

Jeg vurderte hardt å slå av en prat, men med nærmere ettertanke kom jeg på at det igrunn hadde vært litt flaut om de hadde spurt meg om favorittsang og slikt. Jeg har jo faktisk aldri hørt på bandet.

Når flyet endelig kom innså jeg fort at jeg kom ikke til å rekke flyet fra oslo til molde. fffffffuuuuu. Så der ble jeg stående da,totalt uvitende om hva som kom til å skje i løpet av kveldens lange timer, sammen med en gammel dame og enda mer gammel mann fra bergen. (eller var det omvendt? jaja, spiller ingen rolle, de var på god vei til å gro mose på seg begge to. haaaaaaaha.) Enden på historien var at jeg måtte sove på et hotell som lå utafor flyplassen. Det var ensomt og jeg likte det en smule. Følte meg jo som verdens mest bereiste menneske skjønner du. Jeg har faktisk et bilde fra badet!




Nå orker jeg ikke å fortelle mer fra min påsketur så jeg slår bare til med en konklusjon; jeg stortrives på mørekysten og jeg skulle egentlig ønske at jeg bodde der og ikke her. Det har gått to dager og jeg kjenner abstinense slår hardt inn i både hjerte, sjel og kropp.



Så har jeg en kunngjøring. Jeg leser bok. Frivillig. Den er dritbra og jeg elsker den.



Forresten så kom samboeren min og fortalte meg at vi begynner ikke på skolen før på _onsdag_. Det var en dag bortkasta i svartland det. ffffffffffffuuuuuu.

2 kommentarer:

  1. Ahh kjedelig at du måtte vente. Men høres nu ut som du har hatt en super påske fordi om :)

    SvarSlett
  2. mmm, har hatt det flott :)

    SvarSlett