16. april 2010

"you know what really grinds my gears?"

I dag når jeg stod å venta på bussen så dukket det opp en del spørsmål i hodet mitt. Slapp av, det var ikke bare skolerelaterte spørsmål. (for de som ikke har fått det med seg så har jeg blitt en ganske så dyktig skolepike) Spørsmålene mine var, og nå skal dere høre: Hvorfor eksisterer det så mange..rare folk? Og hvorfor oppholder de seg ALLTID på busstasjonen? OG, hva er greia med jenter som ser ut som gutter og gutter som ser ut som.. stygge gutter? Jeg blir faktisk ikke så veldig lett provosert av småting, men når jeg ser at de står der, med altfor store rosa og svarte skatesko, en gigantisk grå slampebukse og en eller annen stygg jakke, da føler jeg på en måte at alt håp er ute. Og som om det ikke er nok, så må de prate om så sykt urelevante ting at det er... det er.. tragisk.

Og nå kom han "hæi! har du lyst på ein hyttætur?"-mannen på spotify igjen.

Må riste litt på hodet før jeg kan fortsette.



........................................................................




Mens jeg stod der, nærmest omringet av en hel problembarn-gjeng, så overhørte jeg ei som satt å skrøt over at hun var svartruss. (Stikk av din svartruss. Hadde det vært opp til meg så skulle faktisk ikke svartruss få høre til i kategorien RUSS engang.) Det verste av alt var at hun fikk det til å høres ut som at om man ER svartruss, DA er man den største badassen i hele verden.

Vet dere, jeg hadde faktisk tenkt å fortelle mer fra mitt lille eventyr, men jeg føler ikke at jeg orker å bruke mer krefter på det der.

Moving on til noe hyggeligere. Når jeg kom hjem i dag så fikk jeg øye på noe. Det var en ting. En ting som var utrooolig viktig for meg når jeg var liten. Nemlig...


BARBIEBILEN MIN!



Mens jeg stod å beundret synet av den vakre bilen min, så kom jeg på at jeg og Benedicte hadde faktisk vielse i den bilen. For marsvinene våre. De marsvinene var selvfølgelig litt for store, men brydde jo ikke vi oss om. Synd jeg ikke har bildet av det bryllupet der..

Og plutselig var det som om barnet inni meg vokste litt. For.. Trine er jo ganske.. feit. Og jeg vet at hun egentlig ikke er konstruert for å sitte i barbiebilen min.. men..



JEG MÅTTE BARE. Ja, hun er sikkert like fornøyd som det ser ut som.





Jaja. Og ellers? Jeg fikk russenavn i dag. Også kom norsklærern og sa at jeg måtte fremføre særemnet mitt muntlig foran klassen. /facepalm.


Men! Før jeg glemmer det. Har fundert på ENDA en ting i dag. Jeg vurderer hardt å ha en sånn kul spørsmålsrunde, bare for å følge strømmen liksom. Så, kom med spørsmål til meg. Og jeg sier det på nytt: KOM MED SPØRSMÅL. (For hvis dere ikke gjør det så blir jo bare hele opplegget jævla flaut.. Kom igjen folkens, vis at dere er glad i meg! :D) Med fare for å gjenta meg selv; spør meg om ting. uansett hva, bare det første som faller dere inn. Da sier vi det sånn da. Grrrreit.

Nå tenker jeg at jeg går ned i boden og leter etter barbiedukkene mine. Noen må jo få kjøre i den bilen, når jeg ikke kan det.


Fant forresten tidenes bilde forrige helg!



Heahehae, seee på det der. Good times, good times.




ååååhelvette. hvem i faen har sletta spotifylista mi?!

Vel, da var det å lete på russ.no etter syndebukken,for det er der jeg har delt den lista. Forbanna idioter...

15 kommentarer:

  1. I LOVE you! Beste innlegget tel nu, og barbiebilen, æ døøøør! HAHAH ! :p

    Så va det spørsmålan, nei, det trur æ faktisk ikkje æ gidd...



    BARE KØDDA!


    - Ka e det beste me livet?
    - Ka e det verste me livet?
    - Ka gleda du dæ mest tel?
    - Ka grua du dæ mest tel?

    JEEEIj

    og en ting tel.. æ trur ikkje du må framfør før heile klassn? bare før han?? ELLER?! tar æ HEILT feil?

    SvarSlett
  2. som svein sa: møst aldi barne i dåkk! (A)

    vetkee med ove, trur han sa halve klassen ellerno.. jaja. bare å stuuupe i det :D

    SvarSlett
  3. Trur det e bære før han jeinta mi :) <3

    Ka blir du å savne mest av den tida sammen med alle de flotte folka på vgs når du drar her i fra?

    ka blir du ikkje å glem når du reise her i fra?

    SvarSlett
  4. Katti kommer du til Tromsøøøø? Give certain date.

    SvarSlett
  5. Spørsmål:
    Kordan farge e d på tannbørstn din?
    Et liv utn House eller et liv utn family guy?
    Snus eller kjærleik?
    Korr e du om 25 år?
    Flauaste opplevelse ever?
    Kæmm e din bæste vænn å koffer?
    Kæmm e dn siste persjon'n du har løst tell å møte?
    Yndlingsbok?
    Favorittland?
    Kontantkort eller abonnemang?
    Førr kald eller førr varmt?
    Brelett eller bremykt?
    Grovbrø eller loff?
    Førnøyd nu?
    Enn nu da?
    Færdi?
    Ja?

    SvarSlett
  6. Mett spørsmål tell dæ fra mæ: Ska vi gjør mange av de sprøe russekravan sammen i russetia ???? :D ^^,

    SvarSlett
  7. AWESOMT!!!
    Æ hadde en knallrosa bil :D :D :D Sånn caddilacformish

    Anywhoooo:

    Huska du den gangen æ og du satt i lag på LVGS og venta på mødren vårres?

    Kan du poste den finaste tegninga du nån gang har tegna?

    Ka e vaforittbilde ditt, som du har tatt?
    HAHA æ meinte favoritt***

    E du me på å spis en pakke bamsemums på 15 minutt i lag me mæ i russetida?

    Ska du bade før 1. mai?

    Kan æ få håret ditt?

    Ka e yndlingssangen din, liksom ikkje atm men EVER!!?

    Lika du How I Met Your Mother?

    Ka føla du før vampyra?

    og sist men ikkje minst:
    Øøøhm bruker du narkotika Line? HAHA

    :D love you Linemor ;*

    SvarSlett
  8. ka e kvadratrota av 6561? :)

    SvarSlett
  9. æ trur hadde ca. heilt likens bil!!

    men jaaa...

    kem e den mest irriteranes person du veit?
    e detta begynnelsen på Line-bloggedronninga?
    koffør kommer æ ikke på fleir spørsmål?

    ÅJA! koffør har du ordbekreftelse på kommentaran? -,-

    miss u!

    SvarSlett
  10. Ok, du har overtalt mæ.
    Ka e russenavnet ditt.
    Ska du drekk dæ skitings i russetia?
    Og
    Har du sett Family Guy Marathon nån gang :P?

    SvarSlett
  11. Ka e dagens dilemma?

    SvarSlett
  12. koffør hadde du ikje gym idag?
    kordan parti e Barack Obama fra?
    ska du joksa på nån heildagsprøva?

    SvarSlett
  13. har du joska på nån heildagsprøva*

    SvarSlett