22. mars 2010

EYYYYHEY

Særr. Gjett hva? Jo, nå skal dere høre. Jeg har nå funnet ut at jeg har verdens rareste nabo. (Bortsett fra hun dama som sitter i rullestol å røyker ut av vinduet mens hun alltid prøver å se hva jeg har i posen fra mega) Men han HER, han tar virkelig kaka. Hver dag, eller, nesten hver dag når jeg går til skolen, så står han altså og måker snø. Klokka ti på halv ni. Jeg vet at flertallet ikke synes dette er så veldig rart, men det gjør jeg! (Kanskje litt fordi at jeg er av den late sorten, og jeg finner det.. ja, rart å måke snø klokka ti på halv ni) Men! Det merkeligste er at han står faktisk i sin PASTELLFARGEDE grilldress og gjør dette. Jeg mener.. hva.. ja .. altså
Og,i forrige uke, etter jeg hadde gått forbi han, så måtte jeg snu meg for å se om dette virkelig var sant og at jeg ikke hadde sett syner.. så stod han _midt_ på veien og glodde på meg. Han bare.. stod der. Det var i det øyeblikket jeg forstod at det er en slående likhet mellom han og de derre .. folkene i the hills have eyes.


Sånn her omtrent. Bare at naboen min har hår. og grilldress.



Og ellers så er det da blåmandag. Som de fleste andre mandager. Jeg er så klar for å kaste meg i armene på ferien at du aner virkelig ikke!

Jeg har også fått meg en hjertevenn. Han heter Slaskebukse og vi fant tonen med en gang. Jeg lover, har aldri hatt så god kjemi med noen før.



Meeeeen, det ryktes at ny family guy episode er kommet ut, så da er det jo bare èn ting å gjøre. Jeg har faktisk investert i IS til denne anledningen. Bare så synd jeg ikke har fryseboks... på en annen side, hva skal man med fryseboks når man har...



KULDEGRADER? :D


Du vet forresten at du går på en (mildt sagt) tilbakestående skole når sosialkunnskaplæreren kaster seg ned på gulvet for å så ta ti push-ups. "hva skjedde nå nettopp?"liksom...

5 kommentarer:

  1. Jeg pleier å stå slik å stirre sjæl ass

    SvarSlett
  2. Nice blogg innlegg:) Får håp du får se han Rune Hilde spreng en gong:)

    SvarSlett
  3. I just love your Blogg boy ;P

    SvarSlett
  4. men det er jo den grilldressen som gjør ting litt .. spesielt

    ooog maiken; så absolutt!

    merethe: mm! ;p

    SvarSlett
  5. Å, nu fikk æ åsså løst på is! Sjokker vel alle med den nyheten, ja...

    SvarSlett