7. mars 2010

"vi måste hjelpe hattifnattene på tahiti nu"

Såååå jeg brukte helga til å søke på skole, sove og være en generell snill pike. Funket i grunn sabla bra, helt til nå. Klokka er altså snart fem og jeg sitter klistra foran tvn med sandra. For det har seg nemlig slik at vi er nødt til å sitte klistra siden vi har tidenes steinalder-tv.


Ja, det er tvn som er lengst bak der.



Å! å!å! Haaar dere forresten sett torsdag kveld fra nydalen der Henriette Steenstrup parioderer carola? Det er faktisk noe av det morsomste jeg har sett i hele mitt liv.

Og faen, nå snør det, igjen. Skulle ha gitt høyrearmen (okei, kanskje ikke høyrearmen) for å ha reist DIT.




Jeg er veldig klar for sommer og sånn nå, by the way.

7 kommentarer:

  1. And the Oscar goes toooo..(trommevirvell)...
    SANDRA GULLHOLM, for å ha rotet utrolig mye på stuebordet! (tenka på det øverste bilde)

    SvarSlett
  2. Vi takker Sandra for den fanstastiske innsatsen. Keep up the good work!

    SvarSlett
  3. så tv'en på den ene bilde og da kom jeg på at jeg har vert på besøk hos dere før ;)

    SvarSlett
  4. :D hadde en større tv,da. forbannja lille-tv

    SvarSlett
  5. hehe x) den er jo ikke så ille ..
    56 tommes eller ?

    SvarSlett
  6. vet ikke .. like tung som en murstein i alle fall :)

    SvarSlett
  7. Dream Theater. Fant ut hva jeg skal høre på nå.

    SvarSlett