5. mars 2010

herreguuud

Seriøst. nå skal dere høre. nå har jeg gått å venta i FIRE uker på å få svar fra trøndertun. I dag når jeg sjekka eposten så oppdaga jeg dette ...

"Den store konkurransen om plass på Trøndertun gjør at vi dessverre ikke pr. dato kan tilby deg studieplass. Du står imidlertid på venteliste, og vil få beskjed dersom du eventuelt blir tatt inn."

Whaaat .. jeg skal (!) inn på den skolen, om så om jeg må krype ned til barteland og be på mine knær.

Neida, såe. Jeg har i allefall begynt å lete etter andre alternativ sånn i tilfelle ting skulle finne på å gå skeis. Kanskje sunnmøre folkehøgskole- bu og arbeidstrening hadde vært noe for meg?

Jaja. Nå er det hvertfall helg og det betyyyyr at ... ja, hva betyr det egentlig? I og med at jeg har blitt avholds (hehehhe) er det jo ikke noe annet å forstå enn at det er lite å ta seg til.

Jeg har forresten fått tidenes mykeste hender. Både jeg og Kristin ble sjokkert når vi oppdaget silke-håndflatene mine. Kanskje det er derfor jeg har blitt bedt på TRE fester denne uka .. ja, for slikt skjer faktisk med meg også. Faktisk! fy fader...


Her min lille sutre-samboer. Hun roer nervene med Friends og slikt.


Fra og med nå så er dette MITT ofisielle hjørne. Jeg skjønner ikke at jeg har bodd i denne leiligheta i snart et år uten å oppdage denne plassen. Hallo, dette hjørnet er jo sendt fra himmelen!


Definisjon av pent.


Nei, nå skal jeg gå inn på vilbli.no og se om jeg også har en eventuell framtid. (kan jo ikke risikere å havne på hjørnet av rema 1000 heller.)

Eller... nei,vent. Jeg begynner heller å trene pokemon istedet.

9 kommentarer:

  1. du må skriv under en leiekontrakt førr å få bo i hjørnet!

    SvarSlett
  2. ifølge leiekontrakten så e detta hjørnet like mye mitt som ditt... sååå. :)

    SvarSlett
  3. ...Tromsø neste? ;)

    SvarSlett
  4. ikkje i følge mine rommregla :]

    SvarSlett
  5. tromsø du liksooom. you wish :D

    SvarSlett
  6. Lykke tel, Line! :D Håpa det ordna sæ

    SvarSlett
  7. tack snälla. gjør det helt sikkert :)

    SvarSlett
  8. JO TROMSØØØ!!! men ja, æ kryssa fengran før at di innser før en stor feil dæm har gjort :) du førtjæn å kom inn der, snuppa!

    SvarSlett
  9. Liker stilen. Alle mennesker trenger et hjørne for glede, nytelse og eventuelle fosterstillinger.

    SvarSlett