9. mars 2010

hoppe sa gåsa

ÅHERREGUD !! Nå har jeg altså da kommet fram til en konklusjon: JEG er den personen i verden som har de mest sære,uforståelige,idiotiske,ekle,skumle,retarda drømmene. I shit you not! Hva skjer? Er det for varmt på rommet? For kaldt? For vått? For tørt? gaaaah.

Uansett.

Jeg har fått en kvise rett under nesa.



Utrolig hva man finner.



Så skal det sies at jeg har den kuleste pysjamasbuksa du noen gang kommer til å se.

Okei, så, hva skjer med disney channel? De derre programmene som går på playhouse er jo helt tilbakestående. Tror de virkelig at barn finner det underholdende av å se på fire menn i blå onepiece-drakter som hopper opp og ned? Dèt gjør i hvertfall ikke jeg!

NEI. Nå kom det jo en dritstygg sang på. Hvor kom DEN fra? Spotify terger meg.

I dag så jeg forresten løvenes konge. Jeg satt med gåsehud under heele filmen. Det var virkelig nostagi på høyt plan. Og hvis noen lurer så grein jeg IKKE når Mufasa døde. Eller når Simba lå i gresset og så på stjernene. Eller i slutten, når det regna og hele løveflokken hadde fått kongen sin tilbake.

ooooh. Jeg holdt jo på å glemme å fortelle dagens store begivenhet! Jeg kom inn på Sund folkehøgskole. Så jeeeij, ikke noe rema 1000 hjørne på meg.

Jaja. Det humper og går.





Og Sandra: unnskyldforatjegdrikkeravcolaendinduvetjegergladidegogsånn.

12 kommentarer:

  1. hehe x) her ja ..
    disney channel ja ... skulle ønske dem ikke bytta ut disney channel med cartoon network :(
    det er trist ;) og slutt å klag .. kviser er naturlig og man får kviser vis man drikker for mye COAL !^^

    SvarSlett
  2. For det første: du går ikke glipp av noe!
    for det andre: klager ikke, syns igrunn den var litt kul.dessuten har jeg alltid trodd at det skrives COLA?

    håhåhåh

    SvarSlett
  3. snill!!! jeg har retta på den feilen -.-

    men neida du måte bare ta det opp!! x)
    jo jeg går glipp av ed,ed og eddy :(

    SvarSlett
  4. jeg er jo snill! men må rette på ting som er stavet feil, HVERTFALl når det er snakk om cola.

    du har jo house, hva klager du over? :D

    SvarSlett
  5. hehe ;) joda det er nok sant ^^

    SvarSlett
  6. Ja, æ så det va lite cola igjen da æ kom heim...
    Trur æ må kjøp mæ hengelås å heng på colaflaska

    SvarSlett
  7. Grattis! :D men kor e den folkehøgskola henn?

    SvarSlett
  8. taaack! :D

    sandra: nei, alt æ stjel hos dæ, det stjel æ med .. kjærlighet? (a)

    SvarSlett