18. mars 2010

post et bilde

Siden jeg har så sykt mye å gjøre om dagene tenkte jeg og ta meg den friheten til å pause litt fra alle leksene, (family guy) all treningen,(house)og alle de husmor-relaterte syslene(FACEBOOK!!!)

Såå... utfordring på geh. Post et bilde!

"Post et bilde du ikke er fornøyd med":



Uklart så til de grader. Og jeg skal gå fotolinja .. Jaja, får skylde på at det var dårlig lys.. ellernoe.

"Post et bilde der du føler du er deg selv":



Heeeeei. Ja. Nok om det.

"Post et bilde fra tiden du savner":



Åååå. Klasseturen. Hvem savner ikke den tida? utrule koselæ!

"Post et bilde fra tiden du ikke savner":



Her hadde jeg nettopp begynt å eksperimentere med kamera for real. Du ser selv at kreativiteten blomstrer, bokstavelig talt. Var vel i denne tida jeg syntes at gutter var "SÅ teit!" Syns jeg vel egentlig enda, men det blir jo en annen historie.

"Post et bilde sammen med folk du er glad i":



Satt veldig fast på akkurat dette bildet, men ja. Sandra og Ida, gull verdt!


"Post et bilde som viser hvordan du vil ha det hver dag":



SÅNN vil jeg ha det hver dag. Om ikke hver dag så I HVERTFALL annen hver dag.
(Sa jo at jeg er soft for tiden.)

"Post et bilde du blir trist av å se":



Når vi satt i kirka på konfirmasjonsdagen. 9849384 salmer blir litt i det meste laget for meg.

"Post et bilde som får deg til å smile":



Her hadde jeg nettopp kommet fra DT konsert. Sliten, null stemme igjen, utgrint og storfornøyd!

"Post et bilde sammen med noen du elsker":



De gutta her altså, de kan jeg vel med sikkerhet si at jeg elsker.


Dette var jo faktisk litt gøy og. Jeg utfordrer alle som leser bloggen min til å gjøre det samme! Ja, for det er vel NOEN som leser den?... Eller?

Ja,satser på det.

3 kommentarer: