16. mars 2010

"run, little rabbit, run, but someday our two worlds will be one"

Og ellers?

Njæææ ..så i helga gjorde jeg i hvert fall dette.







Tror du skjønner tegninga.

Og i dag gjorde jeg dette



Pluss at jeg har meldt meg inn i 0934039 grupper på facebook som begynner med "I hate it when..."

Også må jeg lese i denne boka ..





Ogsååååå.. ja! Herre.gud. Jeg ble dypt sjokkert og inderlig skuffet når jeg oppdaget at folk vil faktisk ha RAVERS IN THE UK som årets russelåt. Haar dere hørt den? Legger.meg.i.fjæra.
Sier ikke mer.


Også.

Savner jeg den her skapningen.



Hvorfor er folk så forbanna langt unna når det egentlig hadde vært jævlig greit å ha dem i nærheten?

Jaja. Får titte litt family guy da. mr.griffin stiller alltid opp.

Til opplysning så har jeg blitt ENDA mer soft i det siste. Jeg mener, når jeg synes slike bilder ikke er noe annet enn søtt,

ja daaa er vel så og si alt(!) håp ute.

2 kommentarer: