12. mars 2010

heeej hej alle ongan

Når læreren fant fram sitt fjerde transparang som var fullstappet med "imperiene faller", ja, da falt jeg også. Og resten av klassen for så vidt. Jeg kunne heller ha endt livet på en ku, og BODD inni magen på den istedet for to timer med den møkka der. Som plaster på såret kom hun altså da med "kviss" til oss.



Så, ja.



Undres hardt over hva Merethe i bakgrunnen eeegentlig styrer med.

Nå er det i hvertfall frrrrredag, og imorgen skal jeg være SOSIAL. (fremmedord for meg det der.)

I går mens jeg og Sandra stod og funderte under kveldens oppvask-seanse oppdaget vi at ting som har en best-før-dato ikke egner seg for oss.



Et bilde sier mer enn tusen ord, erre ikke det dem sier?



Og nei, vi vet heller ikke hvordan vi er i stand til å la en EPLEJUICE bli ødelagt. Forresten så var det tre stykker. Enda verre.

Jeg kan jo også fortelle dere at jeg har nå kommet inn på TO skoler. Jeg begynner virkelig å bli ettertrakta i vårt ganske land. Den ene ligger i hutaheiti og den andre ligger i heitihutti. Begge ser epic ut, men jeg trooor kaaanskje jeg har bestemt meg.
Nå vet dere det.

Og som sikkert mine nærmeste har merket (mine nærmeste, who am I kidding?) Joooda, er ikke SÅ ensom. ANYROAD. Som sikkert mine nærmeste har merket så har jeg gått sminkeløs hele uka, siden jeg glemte igjen the stuff hos mamma. Men over til poenget; Jeg fikk kompliment fra kinavennen min! Hun syntes jeg så mer "natural" og "innocent" ut. Så kanskje jeg fra nå av skal gå sminkefri hele tiden. For den derre innocent-greia kan jeg virkelig få bruk for i disse harde studiespesialiserendetider.
Dessuten, er du klaar over hvor mye tid man egentlig sparer? Hallo, jeg trenger bare 20 minutter på meg før skola begynner(Ikke 20 minutter engang!) Det er 15 minutter lengre sovetid, det.



Dette er mitt kebab-lignende marsvin. Hun har tatt fredagsbad. ooh snap, nå får jeg allergi også.

Nei, nå skal jeg gjøre noe kontruktivt. Se "up!", kanskje?

Ja, tenker vi sier det.

8 kommentarer:

  1. hehea x) kebab-marsvin .. nå har jeg hørt det også xD dere må kanskje passe bedre på tingene dere har i kjøleskapet : NEXTTIME ;D

    SvarSlett
  2. Tror ikke det blir noen next time, tror vi satser på hermetikk og slikt fremover :)

    SvarSlett
  3. Hahaha, OG:


    Liker stilen med gnager. Gnager er ålreit.

    SvarSlett
  4. gnager er ganske kult igrunn

    SvarSlett
  5. haha xD genialt at Merethe ikkje veit at dåkker tar bilde, men ja æ lura å på ka ho driv med. :) søtt marsvin :)

    SvarSlett