16. august 2010

heiaa du

Siden jeg har så innmari lite å gjøre om dagene, og jeg bare går og har nedtelling til jeg flytter, tenkte jeg at NÅ Line, NÅ er det virkelig på tide å gjøre noe konstruktivt her.





Så jeg snakket med Sara fra 1881.



Og.. jeg har ikke møtt maken til dummere kvinnemenneske.
Bare.. bare.. se.

Først begynte hun å legge ut om at hun hadde vært på speed-dating.





Og da hun spurte om jeg hadde kjæreste sa jeg ja, og at han het Hans. Og da fortelte hun dette.





Og jeg tenkte bare herregud er det mulig å bli mer innbilsk..


Også begynte hun å stille meg de virkelige store spørsmålene. Tror hun var blitt utsatt for et saftig hukommelsestap, for hun spurte meg på nytt om jeg hadde kjæreste!




Så jeg måtte jo spørre henne da..

Og hun bare..




Så jeg lekte bestekompis da, og bare "hehe!"


Men når hun kom med denne orka jeg ikke mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar