12. august 2010

atte....

Det som er mest frustrerende med sommerferien (ja, for sommerferien KAN faktisk være frustrerende) er at;

1. det blir FOR mye fritid, noe som fører til at
2. pcn blir altfor mye brukt, noe som igjen fører til at den blir tilbakestående og jeg får ikke lastet ned filer fra nettet. forbanna horeacer ...
3. dette resulterer i at nå har jeg sittet i to dager, neei, ikke i strekk, heregud jeg har jo et liv. but STILL, å knødd for å prøve å fikse idioten.

OG! Mens jeg sitter her og konser både hardt og lenge, så dukker disse fluevandalene og plager vettet av meg.

De plager ikke bare meg, de plager Trine også!





Jeg tenkte at faen heller, jeg kan jo ikke tillate at det utløser seg ragnarokk her. Så jeg tok rett og slett puta som lå i sofaen.. og jeg bare lurte flua så evig.

For.. bare se!!


Hahaha, nå kan du bare ha det så godt, jævla drittflue.

Og nå var det jo et problem mindre her i verden.

I går var det nøyaktig èn uke til jeg har bursdag, og etter det flytter jeg hit



Nærmere bestemt til denne plassen...



For å gå på folkehøgskole. Har egentlig ikke lagt merke til det før nå men.. når jeg tenker meg om så.... ser det jo egentlig jævlig øde ut.......... jaja, ser sikkert bare sånn ut på akkurat det bildet der. Jeg tror (og det BØR bli siden jeg har tatt opp et innmari stort supermegalån for å få lov til å gå der)

Bortsett fra å være fluemorder har jeg også.. vent litt, HAR jeg nevnt at jeg har fått ny telefon? Den er dritsøt og jeg betalte bare èn krone! Den ser altså slik ut,



og den har badass kamera. La meg demonstrere (samtidig som jeg oppsummerer hva jeg har holdt på med i de siste ukene. Smart ikke sant!)




Nå skal det jo nevnes at det har ikke blitt noen fotoøyeblikk av alle vinkveldene og fjellturene, (btw, haha til sistnevnte) men det får bare være.

2 kommentarer: