12. juli 2010

såååe

Når jeg satt og ventet i de fem(!) lange timene på gardermoen, så drev jeg å søkte opp alle navnene på facebook som ble ropt opp. Sånn der "kan rolf olav johnsen komme til gate 22" ting vet dere. Kjempegøy!


Bortsett fra å finne fram til tilfeldige personer på facebook, har jeg også kost meg halvt ihjel på mørekysten. Hele oppholdet var som en eneste lang solskinnsdag, sett bort i fra når vi overnatta i telt og det regna IGJENNOM teltet og det blåste på havet dagen etterpå.

Lars Monsen




Men resten av tida var omtrent sånn her






heia Hans










har også vært i bryllup, og det var som å komme til himmelen, null tull. (Altså det var GRATIS alkoholservering der. ) Pappa påstår at sånn fri bar opplegg ofte ender dårlig, men jeg fortalte at man må utnytte sjangsen når man har den, og da sa han seg enig.

Også.... ja! jeg har chilla i solarium for første gang i mitt liv, og det var overraskende bra. Er jo mye mer effektivt enn den vanlige sola!

uansett da

Når jeg kom hjem til nord var jeg sikker på at jeg skulle DØ når jeg gikk ut av flyet. SERR det var så kaldt at... at... ...... hva er greia med 10 grader.. og regn.. og vind.. egentlig? Like greit at jeg blir vant med det i og med at dette venter meg om tre dager..............



..........................

ffffuuuu

2 kommentarer: