21. juni 2010

næmmen !

I dag er min første sommerferiedag. Overraskende kjedelig, faktisk.

Og isted.. isted var jeg sånn her.





Men! plutselig så jeg dette


(altså, ny family guy episode)

Og da ble jeg sånn her!





Hadde det vært opp til meg så skulle hver family guy episode ha en lengde på 24 timer, da kunne jeg ha sett på det hele tiden, uten å bytte episode. Jeg lover jeg hadde tatt Peter med meg overalt-, i dusjen, i senga, på do,i kjøleskapet.. ja,overalt !

Jaja. Så nå er det sommerferie og alle hjerter gleder seg. Hvertfall mitt! Mest fordi jeg er ferdig med idiotlærerne på sortland vgs, OG fordi jeg flytter så langt ifra dem at de har ikke sjangs om å få tak i meg når de oppdager at jeg har tatt ordboka deres. Og da skal jeg le sånn her!

APROPOS IDIOTLÆRERE. Eller, mest idiotsensor. Jeg var så -- langt ifra å rive av henne håret når kjerringa fortalte hva karakteren min ble. Jeg blir faktisk SÅ irritert av å tenke på det at..at...at.. jeg orker ikke engang.

Det er uanett en befrielse å tenke på at jeg er ferdig med vgs. nå skal jeg nemlig ut i verden (nordmøre!) og leke/rulle/knø i skogen i et helt skoleår!



Ååå pcn lagger!!



Sånn. Og for de som lurer så har jeg i det siste:

-hatt avslutning




-chilla med den finingen her




-Klipt meg!



vises det ?




Aaargh SERR, om det ikke blir sol snart vurderer jeg å legge meg i et solarium og bli der helt til jeg dør.


Noe mer som har skjedd da?




JA! herregud.. men det er så lenge siden at jeg vet ikke om.. nevermind jeg forteller uansett!
Så jeg og samboer sandra adopterte en kattunge. Vi bare.. gikk crazy bananas og tok han.



I en sirkel av liv osv. Dette skulle bli begynnelsen på et helt nytt liv med meg, Sandra og lille Sebastian. Men så bæsja han i stua og da leverte vi han tilbake.


Nå må jeg rydde i bagen min. nå MÅ jeg rydde i bagen min. Har jo ikke gjort noe annet enn å bo i den bagen de siste to årene.

nei nå altså ... snakkes!

2 kommentarer:

  1. Kor fin du vart på håre søta. Æ vil savne dæ :) æ savna dæ allerede :(

    SvarSlett
  2. vi får prøv å knø inn litt tid før våre veier skilles ! <3

    SvarSlett