3. mars 2010

HEEJ

I løpet av den siste tiden har jeg vært på verdens fineste plass, (etter sameland, selvfølgelig) sammen med verdens fineste person .. og sånn. Jeg hadde så evig godt av den vinterferien, bortsett fra at jeg måtte desverre innse hvor jævlig urettferdig det er at jeg må bo HER, innerst i fjell-faenskapet mens andre folk får bo DER, uuut mot havet. Jaja. Reisen var et evig stress i og med at jeg var omringet av shitkids på flyet. Også så jeg verdens mest homofile person på Gardermoen, han var flytevertinne og glodde stygt på meg. Han hadde tidenes lengste ben, og han lignet en prikk på han der "streken" når han spaserte, bare at han gjorde gjorde det på en litt mer feminin måte. Apropos homo, så har jeg nesten sett huset til selveste Larst Tangen!









2 kommentarer:

  1. Så koselig å se at du har hadd det bra i vinterferien da snuppa :D e ikkje lenge te påskeferien nu heiller ;)

    SvarSlett
  2. nopee, nedtelling nu vetdu :D

    SvarSlett